h1

./.

نوامبر 21, 2010

از من ساعت نپرسید.
وقتی توی خیابان توی فکر خودم هستم، وقتی دارم آهنگ گوش می‏دهم، وقتی نگاهم فقط به قدم‏هایم است؛ از من ساعت نپرسید. من همیشه یک ساعت جلوتر را به شما می‌گویم. ساعتها و من آنقدرها صمیمی نیستیم. من فقط گاهی که دیرم می‌شود یواشکی به عقربه‌های کوچکم می‌گویم: می‌شود لطفا کمی آرامتر ورجه ورجه کنید؟ برای شما که این‌همه قرن دویده‌اید نباید کار سختی باشد. می‌شود کمی آرامتر راه بروید و برای من صبر کنید تا خودم را بهتان برسانم؟
-بین خودمان باشد- آنها این کار را به خاطر من می‌کنند. اما رابطه من و زمان آنجوری که خیلی‌ها فکر می‌کنند نیست. ما جاست فرند هستیم.
فقط لطف کنید دفعه بعدی که مرا توی خیابان، تاکسی یا دانشگاه دیدید از من درباره زمان نپرسید. من همیشه از خط زمان عقبم. یک ساعت جلوتر را به شما می‌گویم.

.

پاسخی بگذارید

